.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد به گیلان سفر می کند

رئيس ستاد امتداد مهر(حمايت هاي مردمي دكتر احمدي نژاد) استان گيلان در جمع اعضاي شوراي مركزي اين ستاد از ديدار مردمي دكتر احمدي نژاد در صبح روز چهارشنبه با مردم ولايت مدار و هميشه صحنه استان گيلان خبرداد .

محمد رضا خاكسار خاطر نشان كرد: پس از به راه افتادن موج جديد حمايت از محمود احمدي‌نژاد كه با استناد به افشاگري‌ها و اعلام مفاسد اقتصادي توسط رئيس‌جمهور ايجاد شده است، گام ديگر "سونامي احمدي‌نژاد " با همايش بزرگ حاميان احمدي‌نژاد در استان گيلان رقم خواهد خورد.
وي اظهار داشت:هم اكنون مردم گيلان با شنيدن خبر حضور دكتر احمدي نژاد در گيلان همگام با تشكل‌ها و گروه‌هاي مردمي به صورت خودجوش خود را براي استقبال ميليوني از رئيس جمهوري مردمي ايران اسلامي در روز چهارشنبه آماده مي‌كنند.
خاكسار افزود:دولت نهم باتلاش فراوان توانسته است اشرافي گري را در جامعه به حداقل برساند واين مهم را از دولت شروع كرده است .
وي ادامه داد:تلاش فراوان دولت نهم در خدمت رساني بي منت توانسته است اين مهم را به عنوان فرهنگ ،نهادينه كند واين از دستاورد هاي بزرگ دولت نهم در كشور است.
وي با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد در اين سفر يك‌روزه ديدار چهره به چهره با مردم رشت خواهد داشت، تصريح كرد: رئيس‌جمهور ضمن ديدار نزديك با مردم در جريان مشكلات و تنگناهاي آنان قرار خواهد گرفت.
خاكسار سخنراني در جمع مردم رشت در ورزشگاه شهيد عضدي مركز گيلان و حضور در گلزار شهدا را از برنامه‌هاي سفر يك روزه احمدي‌نژاد به گيلان اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.148 seconds.